O mně

04.07.2011 12:28

 

Dne 13.12.2010 spatřil světlo světa vrh J z Korycanských skal. Vrh to byl opět početný, narodilo se 12 miminek (6chlapečků a 6 holčiček). Průběh porodu jsem s napětím sledovala na Facebooku, kam pravidelně přicházely zprávy o počtu narozených miminek. Když jsem pak viděla jejich fotky, mojí jasnou favoritkou mezi holčičkami byla slečna fialová. Jak jen to bylo možné, tak jsem se jela na miminka podívat. Byla to nádhera sledovat 12 uzlíčků, jak se mají čile k světu a  jaké dělají pokroky. Ani v koutku duše mě nenapadlo, že by mi fialka tolik přirostla k srdci. V lednu jsem měla jasno, fialka bude skvělým parťákem pro Haidie :).

Jackie se narodila v 6.45hodin a dostala fialovou mašličku. Její porodní váha byla 410g. Má úžasné rodiče. Maminkou je Cattlien z Korycanských skal (Kejtý) a tatínkem je Bentley Maka-Boma (Fíček). Takže mám doma další Fíčátko :).

4.února byl pro nás i Jackie velkým dnem. Od Krajánků už měla zabalený batůžek, takže se mohla vydat do nového domova, kde na ní už čekala Haidie a Clére. Seznámení proběhlo v pohodě, ale pak chvíli Haidie trvalo, než si zvykla, že tady s ní bude trvale taková malá čertice :).

Haidie má s Jackie neuvěřitelnou trpělivost, nechá si od ní všechno líbit, ale také ji vychovává - prostě se k ní chová, jak máma k dceři...