O mně

04.07.2011 11:13

 

Jmenuji se Haidie z Korycanských skal. Narodila jsem se 20. 3. 2008 mamince Bonnie a tatínkovi Fíkovi. Vyrůstala jsem spolu s 12 sourozenci v rodině Krajánkových v Korycanech. Od malička nám nikdo neřekne jinak, než Fíčata :). V dubnu se na mě přijela podívat moje nová rodina a moc jsem se jim líbila - taky jsem se snažila :). Přijeli ještě několikrát, aby viděli, jak rostu a co všechno už dovedu. 8. května nastal můj velký den. Krajánkovi mi zabalili batůžek a já se vydala do svého nového domova, kde na mě už čekala 4 letá fenka jorkšírského teriéra Clére. Moc nadšeně mě nevítala, protože dobře věděla, že jí končí chvíle pohody a klídku :). A někdy mi to dávala i dost najevo :). Postupem času se z nás stala skvělá dvojka. Ještě jsem o sobě neřekla,že moc ráda spím, a to už od mala a proto jsem si vysloužila přezdívku Šípková Růženka, ráda se mazlím a běhám se psími kamarády. A když není nikdo po ruce, vystačím si sama :)...