Víkendové Klubové výstavy ČKRR

07.09.2015 22:07

Stejně tak, jako každý rok jsem se s Jackie vydala na víkendové klubové výstavy ČKRR, které se konaly 5. - 6. 9. Po cestě jsem si dala sraz s Krajánky, kteří tentokrát brali jen Bonýnku. Chelsinka je v očekávání a Miky "má své dny" :-). I tentokrát jsme byli ubytovaní na Velkém Víru, je to tam skvělý, jen opět i letos byla nedaleko techno párty :(, to byl jediný rušivý element jinak skvělého ubytování... Opět s námi byla skvělá parta lidí, tak jsme vždycky večer poseděli, někteří menší chvíli, někteří delší chvíli - i to k výstavám patří ;)....

 V sobotu fenky posuzovala paní rozhodčí Helen Mansfield (UK). I letos mi byla svěřena úžasná veteránka Bonýnka ♥ (12 a 1/4 roku). Jako vždy se v kruhu předvedla s velkou grácií... Bonýnka si z kruhu odnesla známku Výborná... Třída veteránek byla i letos oba dny pěkně našlápnutá.

 

S Jackie jsem nastoupila do třídy pracovní. Od paní rozhodčí si odnesla známku

V1, CAC

V odpoledních soutěžích Jackie získala ještě 3. místo Nejkrásnější hlava fena

V neděli fenky posuzovala paní rozhodčí Liz Storey (UK). Opět jsem nastoupila do kruhu do třídy veteránek s Bonýnkou a opět si odnesla známku Výborná. S Jackie jsem opět nastoupila do třídy pracovní a opět získala známku

V1, CAC

Děkuji všem skvělým lidičkám za suprový víkend  a za dárky, protože jsem, jako každý rok, slavila na Orlíku narozeniny a všem gratuluji k výstavním úspěchům. Už teď se těším na příští rok ;)...

A nakonec ještě nesmím zapomenout to moje skvělý zlatíčko Jackie ♥ moc pochválit, protože byla v kruhu opět moc šikovná...

Další dík patří ČKRR za výběr rozhodčích.Obě paní rozhodčí byly usměvané a velmi příjemné, i když v posuzování přísné... Ale tak to má být...

 

Za fotky moc děkuji Vlaďce Hovorkové, Martinovi Novákovi a Aničce Vlčkové.