KLUBOVÉ VÝSTAVY ČKRR

06.04.2018 20:20

KV ČKRR KRÁLOVICKÝ DVŮR 31. 3. - 1. 4. 2018

sobota: posuzovala paní rozhodčí Iveta Klápová
♥ IMANI KATE GIULIA Z VALDŠTEJNSKÝCH LIP - IMI
(Kisangani High Five Sydney x Giulia Eliviann z Valdštejnských lip)
třída: baby - VN

♥ Ch.,Club.Ch, JCh. JACKIE Z KORYCANSKÝCH SKAL - JACKIE
(Bentley Maka - Boma x Cattlien z Korycanských skal)
třída: čestná - V4 / 5

neděle: posuzovala paní rozhodčí Martina Viktorinová
♥ IMANI KATE GIULIA Z VALDŠTEJNSKÝCH LIP - IMI
třída: baby - VN

♥ Ch.,Club.Ch, JCh. JACKIE Z KORYCANSKÝCH SKAL - JACKIE
třída: čestná - V1 / 4,  ♥ NEJLEPŠÍ JEDINEC TŘÍDY ČESTNÉ ♥

♥ BIS ČESTNÁ ♥

O tomto víkendu měla moje malá princeznička Imi výstavní premiéru. V sobotu běhala věčně s nosem u země a hledala pamlsky, co tam kdo vytratil :-). V neděli pak už věděla, do čeho jde, tak už i lépe spolupracovala :-). Musíme ale stále trénovat, hlavně zoubky.
Obrovskou radost mi udělala moje milovaná Jackie, která si oba dny vedla výborně, ač byla opět nejstarší ve své třídě, tak oba dny stála na bedně. V neděli to vše dovršila titulem BIS ČESTNÁ. Děkuji oběma paním rozhodčím.
Jsem na ty moje dvě šikulíny moc pyšná ♥ ♥

Za krásné fotky moc děkuji Markétce Novákové.