IMANI

12.02.2018 00:00

To bylo tak.... 17. listopadu loňského roku se v chs z Valdštejnských lip rodila dlouho očekávaná štěňátka, jejichž rodiči jsou krásný tatínek Sydney a krásná maminka Giulia - Julka ♥. Já byla v tu dobu v nemocnici, když mi přišla od Markétky, chovatelky, fotka....no a tam byly dvě krásné, před několika minutami narozené, holčičky. Jedna s fialovou mašličkou, narozená jako první, a druhá s růžovou mašličkou... a já se zamilovala. Stejně, jak u Jackie to byla láska na první pohled... růžová holčička mě natolik zasáhla, že jsem oslovila Markétku s tím, že bych si moc přála, aby slečna růžová rozšířila mojí smečku :-). Hned, jak jen to bylo možné, jela jsem se na miminka podívat. Byly krásný všechny, ale slečna růžová ♥.....
Pak jsem týdny sledovala, jak štěňátka rostou a jezdila se s nimi mazlit a čekala jsem, až si budu moct "růženku" v půli ledna odvézt domů. V chs z Valdštejnských lip jsou štěňátka odchovávána s obrovskou láskou, která na vás dýchne při každé návštěvě.
Můj sen se splnil a já si 14. ledna mohla odvézt slečnu růžovou - Imi, jak jí říkáme ♥.

Tímto moc děkuji Markétce za důvěru, že mi Imi svěřila ♥.

foto: z archivu chs - Markéta Nováková