IMANI SLAVÍ 1. NAROZENINY

17.11.2018 22:43


Dnes slaví své 1. narozeniny náš benjamínek Imi ♥

Před rokem, kdy jsem ležela v nemocnici, mi přišla od Markétky krásná fotka právě narozených dvou holčiček a já se zamilovala. Věděla jsem, že slečna růžová je přesně tím vysněným parťákem jak pro mě, tak pro moje starší holčičky...
Iminka je prostě úžasná, šikovná, přítulná a moc chytrá holčička.
Markétce, moc z celého srdce děkuji za tuhle úžasnou holčičku, kterou mi svěřila a která každý den dělá radostnější. Protože není nic krásnějšího, než probudit se s mokrým obličejem od Imi, která nám každý den několikrát dokazuje, jak nás miluje a my milujeme ji

Iminko a všichni " I " sourozenci, přeji vám všechno nejlepší k dnešním narozeninám, hodně zdravíčka, lásky a dobrůtek. Velká pusa letí mamince Julce ♥